loading...

درکاه مستقیم ویزا کارت

بازدید : 194
چهارشنبه 20 اسفند 1399 زمان : 21:13

شارژ حساب پی پال ارزی پی وریفای شده؛ واریز پول به حساب PayPal با چند کلیک!
شارژ حساب پی پال: حتما صاحبان حساب های PayPal در ایران، برای یک بار هم که شده این سوال برایشان پیش آمده است که «چگونه حساب پی پال خود را شارژ کنیم؟». قطعا افراد زیادی هستند در جهان که برای خرید و فروش اینترنتی، از درگاه های پیپال استفاده می کنند و برای استفاده مجدد از آن می بایست که اکانت خود را مجدد شارژ نمایند و به آن پول واریز کنند. وب سایت ارزی پی؛ به عنوان یک سامانه انجام خدمات ارزی و بین المللی، خدماتی از جمله: فروش و صدور پی پل وریفای شده، واریز پول به حساب پی پال، آموزش نحوه شارژ پی پل و… را انجام می دهد. تا شما به راحتی توسط انتقال وجه به حساب PayPal خود، مجدد آن را شارژ کنید و استفاده ببرید.

حساب پی پال چیست؟ چگونگی شارژ حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) یکی لز بزرگترین شرکت های پرداخت الکترونیکی در جهان است. درگاه پرداخت پی پال تبادلات ارزی را از طریق اینترنت ، در کمترین زمان ممکن، با سرعت بالا انجام میدهد تا کاربران در سرتاسر جهان بتوانند از خدمات این شرکت استفاده کنند. شما با استفاده از سیستم paypal توانایی این را دارید که با سیستم های قدیمی و سنتی پرداخت خداحافظی کنید. زیرا این سیستم توانایی این را دارد که شما بتوانید به راحتی چک و حوالات خود را از طریق این درگاه به مقصد مورد نظر، به صورت مجازی ارسال کنید. اگر بخواهیم به صورت خلاصه سیستم پی پال را برای شما توصیف کنیم، میتوانیم بگوییم که: سیستم پیپال؛ یکی از بزرگترین شرکت های پرداخت ارزی به شکل آنلاین، در دنیا میباشدکه شعب زیادی در سرتاسر جهان دارد. سیستم paypal یکی از بزرگترین سیستم های پرداخت آنلاین مالی در دنیا شناخته شده است. در قرن 21، پی پال در 190 کشور یا بازار دنیا فعالیت دارد و بیش از 232 میلیون حساب در آن وجود داد که بیش تز از 87 میلیون آنها فعال هستند و گردش مالی انجام میدهند. شرکت paypal به کاربران خود این اجازه را میدهد تا بتوانند به راحتی مبالغ خود را به 24 ارز مختلف تبدیل کنند، تا بتوانند کاربران مبالغ خود را واریز یا حتی نگهداری کنند.

آموزش شارژ کردن حساب پی پال؛ چگونه حساب پی پال خود را شارژ کنیم؟
پی پال بزرگ ترین درگاه واسط در میان خریداران و فروشندگان تمامی فروشگاه های اینترنتی در دنیا می باشد؛ که این درگاه الکترونیکی وابسته به شرکت ای بی و کشور ایالات متحده آمریکا می باشد. انجام تراکنش در بین حساب های پی پال کار بسیار ساده و راحتی می باشد. به طوری که تنها با وارد کردن ایمیل حساب پی پال، قادر به انجام تراکنش های مختلف بین المللی می باشید. برای انجام پرداخت ها و انتقال وجه ارزی در اکانت پی پال، تنها کافی است اقدام به شارژ اکانت پی پال خود کنید و برای این کار می توانید سفارش خود را در سایت ارزی پی ثبت کنید، تا در کمترین زمان ممکن و حداقل کارمزد، شارژ اکانت پی پل شما انجام شود.

نحوه شارژ اکانت پی پل؛ بهترین روش واریز پول به حساب PayPal
پس از آنکه افتتاح حساب پی پال خود را انجام داده اید، قطعا این سوال برای شما هم پیش می آید که چگونه اکانت پی پال خود را شارژ کنم؟ سایت ارزی پی، این بستر را برای کاربران فراهم کرده است تا کسانی که خرید پی پال خود را در ارزی پی انجام داده اند و تمایل دارند تا با حساب شخصی خود به خرید و فروش آنلاین بپردازند؛ به راحتی بتوانند حساب پی پال خود را شارژ کنند. ارزی پی، یک منبع قابل اطمینان برای انتقال پول به حساب پی پال می باشد و درخواست شارژ اکانت پی پل، شما را در سریع ترین زمان، بهترین قیمت و کمترین کارمزد انجام می دهد. همچنین می توانید حساب PayPal خود را به صورت دلار، یورو و یا پوند شارژ کنید.

خدمات انجام شده به کمک حساب پی پال:
تهیه کالای فیزیکی به شرط آنکه مقصد آن ایران نباشد.
شارژ پنل های مختلف مانند: com و onlinenic و …
ارسال و یا دریافت پول از دوستان و یا آشنایان در سراسر دنیا
خرید از سایت ebay
پرداخت در سایت های فریلنسری برای واگذاری پروژه های مختلف
با افزایش موجودی حساب پی پال خود می توانید پرداخت های ارزی مختلفی را مانند: خرید کالا، تهیه لایسنس نرم افزار، پرداخت هزینه های شرکت در کنفرانس ها، پرداخت حق عضویت در انجمن های موسسات خارجی مختلف و یا حتی ارسال پول برای دوستان و نزدیکان خود را با سرعت و امنیت بالایی انجام دهید.

انتقال وجه به PayPal؛ واریز پول به حساب خارجی پی پال
در صورتی که شما اکانت PayPal داشته باشید، نیاز به یک سورس یا منبع معتبر برای خرید و شارژ اکانت پی پل خواهید داشت که وابسته به ارز مورد نظر شما می باشد که به میزان دلخواه دلار یا یورو برای شما شارژ می کند. ارزی پی، یک منبع امن برای ارائه ی خدمات خرید و افزایش موجودی حساب پی پال با کمترین مقدار کارمزد می باشد. کارمزد خدمات شارژ حساب paypal، در این سایت بسیار کمتر از سایر سایت های دیگر می باشد و در مدت زمان کوتاهی خرید پی پال و انتقال حواله پی پال را برای شما فراهم می کند. ارز انتخابی بستگی به نظر شما دارد و به دلخواه خود می توانید مشخص کنید شارژ حساب شما بر اساس دلار و یا یورو می باشد.

پی پل یا همان (PayPal) از از معروف ترین و بزرگ ترین سرویس در نقل و انتقال الکترونیکی وجوه مختلف بانکی می باشد. پی پل بانک نیست و کاربران از حساب بانکی، کارت شارژ اعتباری خود به واسطه پی پال می توانند به نقل و انتقال وجوه و یا خرید خود بپردازند. شرکت ارزی پی قوانین و مقررات سختی را برای حفظ امنیت حساب ها و پرداخت های اینترنتی خود فراهم کرده است.

خرید شارژ پی پال با بهترین قیمت
شارژ پی پال و ارائه خدمات مربوط به paypal، به صورت تضمینی امن و با بهترین کیفیت کار چندان ساده ای نمی باشد. ارزی پی با در نظر گرفتن تجربه خود در زمینه خرید با پی پال، افتتاح حساب پی پال و شارژ حساب پی پال و آشنایی با مشکلات احتمالی که به واسطه استفاده از حساب پی پال ممکن می باشد برای ایرانیان ایجاد کرده است.

شارژ اکانت پی پال به چند روش امکان پذیر می باشد. ارسال پول با پی پال یا Paypal Send Money نام دیگر این خدمات می باشد. یک روش راحت برای اتصال کارت بانکی به اکانت پی پال و پرداخت با منبع کارت بانکی می باشد. روش دیگر کسب درآمد ارزی از سایت های خارجی و دریافت از طریق حساب پی پال می باشد. در روش آخر شما به مقدار مبلغی که نیاز دارید حساب خود و یا شخص دیگری که قصد دریافت خدمات را از آن دارید، شارژ می کنید. برای شارژ اکانت خارجی پی پال می توانید از خدمات ارائه شده سایت ارزی پی استفاده کنید.

خرید با PayPal از سایر وبسایت های خارجی
ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که به ندرت نیاز به پرداخت با پی پال داشته باشید و افتتاح حساب PayPal از نظر شما انتخاب ضروری نباشد. اما اگر به صورت اتفاقی چنین موقعیتی پیش بیاید و شما قصد داشته باشید از یک وبسایت خارجی خرید کنید سایت ارزی پی می تواند در سریع ترین زمان ممکن این کار را به روش قابل اطمینانی برایتان انجام دهد.

این گزینه برای وبمسترهایی که قصد تست محصولی را دارند و یا افرادی که به ندرت کالایی را از فروشگاه های خارجی تهیه می کنند یا می خواهند وجهی را انتقال دهند گزینه ای بسیار کاربردی و ساده می باشد. در روند ثبت سفارش برای خرید از PayPal تنها کافی است تا فرم درخواست سفارش خود را به صورت آنلاین پر کنید و مشخصات محصول و یا خدمات درخواستی خود را برای کارشناسان سایت ارزی پی ارسال کنید.

خرید شارژ پی پال؛ افزایش موجودی پی پال با بیت کوین
اگر خرید اکانت پی پال خود را انجام داده اید، اما امکان شارژ کردن و یا افزایش موجودی آن را ندارید؛ با استفاده از خدمات سایت ارزی می توانید حساب پی پال خود را به هر میزان که نیاز دارید شارژ کنید و کالاهای مورد نظر خود را از سایت های مختلف خارجی و یا ایرانی خریداری کنید. شما می توانید پس از ثبت نام در فرم مربوط به حساب پیپال معادل مبلغ دلار و یورو درخواستی خود را به تومان توسط کارت های عضو شتاب پرداخت کنید؛ تا حساب شما در کمترین زمان ممکن به میزان مبلغ درخواستی شارژ شود.

نحوه دریافت پول از PayPal در سایت ارزی پی
سایت ارزی پی یکی از بهترین سایت های مورد اعتماد در زمینه خرید و فروش پی پال می باشد. همچنین این سایت تلاش کرده است تا با ارائه بهترین خدمات در زمینه استفاده از حساب پی پال رضایت بسیاری از کاربران خود را بدست آورد. شما می توانید برای شارژ حساب پی پال با بیت کوین و یا انتقال پول از پی پال به ایران در سایت ارزی پی اقدام کنید. هدف این سایت بر این اساس قرار گرفته است تا تمامی کاربران نیازهای خود را در زمینه شارژ اکانت پی پال برطرف کنند.

سوالات مرتبط در رابطه با نحوه شارژ کردن پی پال
چند نوع حساب پی پال وجود دارد؟ دو نوع اکانت پی پال وجود دارد که کاربران با توجه به نیاز خود می‌توانند آن را داشته باشند. حساب Personal و حساب Business. حساب پرسونال برای آن دسته از افرادی هست که قصد تراکنش با تعداد بالا را ندارند و بیشتر قصد پرداخت آنلاین و خرید از فروشگاه‌های اینترنتی را دارند. اما حساب بیزنس برای آن دسته از افرادی هست که قصد تراکنش تعداد بالا را دارند و از سایت های فریلنسر و بروکر ها قصد دریافت درآمد خود را دارند.

چه نوع حساب پی پالی توسط سایت ارزی‌پی شارژ می‌شود؟ هر دو نوع حساب (Personal و Business) توسط سایت ارزی‌پی شارژ میشوند اما حتما حساب پی پال کاربر باید وریفای شده باشد، در غیر این صورت حساب پی پال کاربر شارژ نخواهد شد.

حساب وریفای شده چه نوع حسابی میباشد؟ حساب پی پال وریفای شده حسابی است که تمامی موارد احراز هویت از طرف پی پال تایید شده باشد. این موارد شامل تایید پاسپورت، شماره همراه، ایمیل، آدرس و یک حساب بانکی یا کارت بانکی (ویزاکارت یا مستر کارت) می‌باشد.

حداقل تعداد شارژ حساب پی پال توسط ارزی‌پی چقدر است؟ حداقل تعداد شارژ حساب پی پال 20 دلار می‌باشد.

حداقل تعداد پرداخت آنلاین با پی پال چقدر است؟ حداقل مقداری که امکان پرداخت آن با پی پال در سایت ما وجود دارد، 50 دلار می‌باشد.

افتتاح حساب پی پال: امروزه بسیاری از پرداخت ها در جهان اینترنتی شده است و بسیاری از افراد، از روش های مختلف، پرداخت های خود را به صورت اینترنتی، دیجیتال یا در کل، بدون پول نقد انجام می دهند. از کارت های اعتباری گرفته تا بلیط کارت ها. حتی پرداخت های اینترنتی که زندگی ما را چندین قدم جلو انداخته و باعث شده که بسیاری از افراد خرید های خود را به صورت اینترنتی و سایت های مختلف انجام دهند و کارشان بسیار راحت تر شده.

در پرداخت های داخلی و در سطح کشور، هیچ مشکل بزرگی وجود ندارد و بیشتر افراد این کار را به راحتی انجام می دهند. اما در پرداخت های بین المللی برای همه افراد در همه کشور ها مشکل پیش می آید. این موضوع که شما مجبور هستید پول را به واحد پولی کشور دیگر تبدیل کنید و سپس آن را از راهی، به شخص دوم برسانید.

در چند دهه یکی از سیستم هایی که در سراسر دنیا درست شده تا این مشکل را حل کند، سیستم های انتقال ارز بین المللی یا کیف پول های دیجیتال هستند. از بین سیستم های انتقال ارز می توان به پی پال، وسترن یونیون، وب مانی یا غیره و در بین کیف پول و ارز های دیجیتال نیز می توان بیت کوین را نام برد. در ادامه مطلب افتتاح حساب پی پال در وب سایت پرداخت خدمات ارزی ارزی پی، قصد داریم تا با بهترین و بزرگترین سیستم انتقال ارز دیجیتال در جهان آشنا شویم.

ارزی پی، افتتاح حساب پی پال
پی پال چیست؟ بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیکی در جهان را بهتر بشناسید!

پی پال یکی از شناخته شده ترین انواع سیستم های انتقال ارز بین المللی است که در بین تمامی این سیستم ها رتبه اول را دارد و با بیشترین کاربر و بالاترین امنیت، یکی از محبوب ترین آنهاست. پی پال به نقل از ویکی پدیا:

پِی‌پل (به انگلیسی: PayPal) یا پِی‌پال یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی آن فعالیت می‌کند. سامانه پی‌پال پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و به صورت آنی ممکن می‌سازد و جایگزین مناسبی برای شیوه‌های سنتی نقل و انتقال وجه نقد همانند چک و حواله پولی است. پی‌پل یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت الکترونیکی در سرتاسر جهان است. پی‌پل در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد و عرضه اولیه سهام این شرکت در سال ۲۰۰۲ اتفاق افتاد.

پی پال در اصل در سال 1998 تاسیس شد اما در سال های ابتدایی خیلی معروف نبود و کسی به این سیستم اعتماد نداشت. اما پس از اینکه شرکت ای بی (E-bay) این سیستم انتقال ارز را خریداری کرد و روی آن سرمایه گذاری کرد، این شرکت به بزرگترین کیف پول دیجیتال در جهان تبدیل شد.

امروزه پی پال به یکی از پیشنهادات اصلی در سایت های معتبر دنیا برای پرداخت اینترنتی است و بسیاری از افراد، از این سیستم برای پرداخت های اینترنتی یا انتقال پول به حساب یک دیگر استفاده می کنند. در ادامه بیشتر با پی پال و قابلیت ها و مزایای آن آشنا می شویم.

مزایای باز کردن حساب در پی پال؛ چرا باید اکانت پی چال بسازیم؟

سادگی

سیستم انتقال ارزی پی پال یکی از بهترین سیستم های انتقال ارز در جهان است. محیط کاربری پی پال بسیار کاربر پسند و آسان است و این یکی از ویژگی های پی پال می باشد. برای راه اندازی و افتتاح حساب پی پال نیازی به استخدام یک فرد کاربلد ندارید و فقط لازم است که یک کردیت کارت معتبر داشته باشید. در صورتی که کردیت کارت را دارید، می توانید به راحتی، حساب خود را به واسطه محیط زیبا و ساده پی پال، باز کنید.

تراکنش های ثبت شده

شما می توانید به سادگی، تراکنش های ثبت شده خود در گذشته را بررسی کنید. این قابلیت به شما کمک می کند تا بتوانید حتی در صورتی که یادتان رفت، اطلاعات مهم مربوط به تراکنش های قبلی خود را به دست بیاورید.

ایجاد اکانت پی پال
امکان استفاده از موبایل

به جز نسخه اینترنتی و نسخه دسکتاپ، اپلیکیشن پی پال نیز طراحی شده تا کار بسیاری از افراد را راحت کند. شما می توانید به واسطه اپلیکیشن پی پال، در هر کجا، هر زمان و به راحتی هر چه تمام تر، وجه مورد نظرتان را برای افراد انتقال دهید.

انتقال وجه رایگان به دوستان و خانواده

پی پال در ازای خدماتی که ارائه می دهد، کارمزد می گیرد که در ادامه بحث بیشتر با کارمزد های آن آشنا می شویم ولی نکته جالب اینحاست که وقتی برای دوستان و خانواده خود انتقال وجه می کنید، کارمزدی حساب نمی شود و انتقال وجه به صورت رایگان انجام می گیرد.

برخی دیگر از مزایای استفده از پی پال عبارتند از:
خرید از تمامی سایت های خارجی
ایجاد حساب در بزرگ ترین سایت های بین المللی
بهترین راه برای نقل و انتقالات مالی
ارسال و دریافت پول به سایر حساب های پی پال

آیا پی پال مشکلاتی هم دارد؟

دریافت کارمزد: بسیاری از سیستم های انتقال ارز، مخصوصا سیستم هایی که ارز های داخلی را انتقال می دهند، کارمزد می گیرند ولی این مقدار بسیار کم است. اما پی پال 2.9 درصد از وجه انتقال یافته را به همراه 0.30 دلار کارمزد دریافت می کند. این موضوع را نمی توان یک عیب به کار برد ولی مقدار بالای آن را یک نقص به حساب می آید.
مسدود کردن حساب ها: پی پال این قابلیت را دارد که بدون هیچ دلیل یا حتی بدون هیچ هشداری، حساب شما را مسدود کند یا ببندد که این می تواند برای بیزنس ها مضر باشد.
فیلتر بودن در ایران: یکی از بزرگترین عیب های سیستم ارز دیجیتال پی پال، این است که از آنجایی که در آمریکا تاسیس شده و باید طبق قوانین آمریکا به کار خود ادامه دهد، مجبور است که ایران را تحریم کند و این کار با این سیستم بزرگ در ایران را کمی سخت می کند.

حساب پی پال وریفای شده از آمریکا
انواع حساب پی پل

حساب های پرسونال (Personal)

این نوع از حساب های پی پال، پایین ترین حساب به شما می رود. همانطور که از نام این حساب ها پیداست، از آنها برای افراد حقیقی استفاده می شود تا بتوانند خدمات مورد نظری که دارند را با پی پال انجام دهند. از حساب های شخصی یا پرسونال معمولا برای حساب هایی استفاده می شود که نرخ گردش های مالی آن پایین است. نکته دیگر اینکه این حساب ها به برحی از امکانات دسترسی ندارند.

حساب های پریمیر (Premier)

این نوع از حساب ها نیز برای افراد حقیقی استفاده می شود تا بتوانند انتقال وجه را به راحتی انجام دهند. تفاوت این نوع از اکانت پی پال با مدل پرسونال این است که افراد با گردش مالی بالا می توانند حساب خود را به صورت Premier بسازند و از قابلیت های زیادی مانند دریافت کارت اعتباری پی پال، کارت بانکی یا حتی مثل سبد خرید و گزارش پرداخت را نیز دارند.

حساب های بیزینس (Business)

این نوع از اکانت های پی پال، فقط مخصوص شرکت ها، کارخانه ها یا در کل افراد حقوقی است که باید به این شکل ساخته شوند. برای درست کردن یک وب سایت فروشگاهی نیز به جساب های بیزینس نیاز دارید تا بتوانید کسب درآمد راحت تری داشته باشید.

کارمزد PayPal چقدر است؟

همانطور که گفته شد، پی پال و و تقریبا تمام سیستم های انتقال ارز دیجیتال یا بین المللی، برای انتقال وجه، مبلغی را به عنوان کارمزد دریافت می کنند تا به این طریق، کسب درآمد داشته باشند. توضیح دادیم که کارمزد های شرکت پی پال به این شکل است که شما باید 2.9 درصد یا به عبارتی 3% از وجه مورد نظر خود را کارمزد بدهید و به همراه آن 0.30 دلار یا به عبارتی 30 سنت نیز برای کارمزد بپردازید. کارمزد های پی پال نیز، انواع مختلفی دارند. انواع کارمزد های حساب های پی پال عبارت اند از:

کارمزد برای انتقال وجه
کارمزد برای دریافت وجه
کارمزد هنگام خرید آنلاین

ووچر پرفکت مانی چیست؟ (آشنایی با معتبر ترین کارت شارژ پرفکت مانی)

ارزی پی؛ خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام: ووچر در واقع یک سیستم پرداخت بین المللی است که به صورت یک تراکنش مالی انجام می شود. برای درک شما کمی ساده تر آن را توضیح می دهم. تصور کنید برای شارژ کردن یک سیم کارت اعتباری دو راه دارید؛ راه اول اینکه یک حساب جداگانه برای آن باز کنید و هر بار سیم کار خود را از طریق این حساب پرداخت کنید یا اینکه هر بار شارژ پولی سیم کارت شما تمام شد، یک شارژ برای آن بخرید و کد یک بار مصرف شارژ را استفاده کرده و سیم کارت خود را شارژ کنید.

این تفاوت باز کردن یک حساب پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی است. ووچر پرفکت مانی در اصل ارسال یک حواله برای شخصی است که به صورت یک کد یک بار مصرف انجام می شود. در واقع ووچر پرفکت مانی، روشی است که شما تراکنش های مالی خود را در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه و کارمزد، انجام دهید. ووچر پرفکت مانی را باید مثل یک کارت شارژ تهیه کنید و تفاوتش آن این است که ووچر، فیزیکی نیست. ووچر فقط یک کد است که باید در انتقال ارز خود از آن استفاده کنید تا انتقال ارز یا پراخت اینترنتی شما انجام شود و کار خود را به سادگی جلو ببرید.

روی هر ووچر پرفکت مانی، یک شماره 10 رقمی، یک شماره 16 رقمی و مقدار و تاریخ ایجاد وجود دارد و ثبت شده است. برای خرید کردن یا انتقال ارز از طریق ووچر، شما فقط باید شماره 10 رقمی و کد فعالسازی 16 رقمی را داشته باشید تا بتوانید عملیات را به راحتی انجام دهید.

ساخت اکانت ووچر پرفکت مانی؛ چطور یک ووچر برای خود بسازیم؟

علاوه بر امکان خرید با ووچر پرفکت مانی، هر کاربر پرفکت مانی می تواند در حساب کاربری خود، به میزان دلخواه ووچر بسازد یا ووچر های خریداری شده را در آن وارد کند و حساب پرفکت مانی خود را شارژ کند. پس اگر شما یک حساب پرفکت مانی دارید و قصد دارید که یک یا چند ووچر برای خود بسازید و از آنها استفاده کنید. نقطه برتر این ووچر ها نیز نسبت به سیستم سنتی این است که زمان بسیار کوتاه تری برای فعال سازی نیاز دارد و نقد کردن آن نیز بسیار راحت تر است.

اگر هم شما اکانت یا حساب پرفکت مانی ندارید و قصد هم ندارید که یک حساب پرفکت مانی برای خود بسازید، می توانید ووچر پرفکت مانی را از وب سایت ارزی پی بخرید و ووچر را به طور کامل در دسترس داشته باشید و از آن به راحتی استفاده کنید و خرید اینترنتی خود از سایت های خارجی را انجام دهید یا مقدار مورد نظر خود را برای شخصی حواله کنید.

یکی از خدماتی که شما می توانید در سایت ارزی پی دریافت کنید، خرید ووچر های پرفکت مانی است. شما می توانید در ابتدا یا انتهای این صفحه، با لینک خاصی که برای شما در نظر گرفته شده، وارد بخشی شوید و برای خود ووچر پرفکت مانی بخرید.

کاربرد های ووچر پرفکت مانی

خرید اینترنتی از سایت های معتبر خارجی یا انتقال ارز و پول برای افراد در خارج کشور، از کار هایی است که بسیاری از ما ممکن است روزی به آن نیاز پیدا کنیم و باید این کار را طوری انجام دهیم. بسیاری از افراد ترجیح می دهند که یک کیف پول دیجیتال برای خود تهیه کنند اما بسیاری از افراد نیز علاقه ندارند که یک کیف پول دیجیتال داشته باشند یا حتی به آن نیازی ندارند و فقط نیاز دارند برای یک بار این انتقال را انجام دهند.

برای دسته دوم، ووچر های مختلف مثل ووچر های پرفکت مانی، بهترین راه حل است. شما می توانید با ووچر پرفکت مانی، بدون ثبت نام پول برای کسی در خارج از کشور بفرستید یا خرید اینترنتی خود را به راحتی انجام دهید. در کل شما می توانید به واسطه ووچر پرفکت مانی، کار های زیر را انجام دهید.

ارسال پول برای هر کسی در تمام جهان
پرداخت آنلاین برای خرید اینترنتی کالا یا خدمات مختلف به شکل مطمئن و امن
همچنین می توانید E-Voucher را به هر ارز دیجیتالی که دوست دارید تبدیل کنید.

مزیت داشتن کارت شارژ پرفکت مانی

در صورت داشتن حساب پرفکت مانی، باز هم ووچر های پرفکت مانی، به کار شما می آیند و می توانید به واسطه آنها برای اشخاصی که پرفکت مانی ندارند، پول بفرستید. یکی از خوبی های داشتن کارت شارژ پرفکت مانی یا به اصطلاح، یک حساب پرفکت مانی این است که می توانید تا بی نهایت، ووچر برای خود درست کنید و یا حتی در ازای گرفتن پول از افراد دیگر برای آنها ووچر پرفکت مانی بگیرید.

خرید ووچر پرفکت مانی با شارژ خودکار

دارندگان حساب های مختلف Perfect Money همچنین می توانند نوعی از ووچر ها را خریداری کنند و بسازند که خود به خود و در بازه های زمانی که معلوم می شود، شارژ شود. همانمقدار پولی که می خواهید از اکانت پرفکت مانی شما کسر می شود و به طور خودکار ووچر شما را شارژ می کنید. شما می توانید به این روش، کار های بسیار زیادی را انجام دهید.

برای مثال شما قرار است که نوعی قسط را بپردازید. شما می توانید با ساختن یک ووچر پرفکت مانی با شارژ خودکار یا خرید یک ووچر PM شارژ شونده، به طور ماهانه به حساب پرفکت مانی بریزید و ووچر شما به طور خودکار شارژ می شود. شارژ خودکار ووچر پرفکت مانی نیز در شرایط اینچنینی به کمک شما می آیند. شما این گونه از ووچر های پرفکت مانی را نیز می توانید از وب سایت ارزی پی خریداری کنید.

خرید کارت شارژ پرفکت مانی

یکی از خدمات پرمخاطب پرفکت مانی استفاده و صدور ووچر می باشد. ووچر الکترونیکی در حقیقت مانند کارت هدیه و یا کارت شارژ است که با مبلغی مشخص ساخته میشود و کاربران می توانند با وارد کردن کدهای آن، پرداخت های خود را انجام دهند. همچنین می توانید به راحتی و بدون نیاز به ایجاد حساب در پرفکت مانی، از سایت های مختلف خارجی خرید کنید و به پرداخت های اینترنتی یا نقد کردن آن بپردازید.

امکان انتقال پول به هر کسی در هر کجای دنیا، پرداخت آنلاین مبلغ سفارش به صورت امن و امکان نقد کردن آنی ووچرها در صرافی های تمام دنیا باعث شده است تا ووچرهای پرفکت مانی به ابزاری محبوب در میان افراد مبدل میشود.

اگر قصد خرید اینترنتی دارید اما نمی خواهید برای آن حساب پرفکت مانی درست کنید می توانید ووچر بخرید و پرداخت خود را به وسیله آن انجام دهید. اگر در مسافرت های بین المللی خود تمایلی به حمل پول نقد ندارید تنها کافی است با استفاده از خدمات ارزی پی پول خود را تبدیل به ووچر کنید. ووچر در بسیاری از صرافی ها در سراسر دنیا نقد میشود.

مزایای استفاده از ووچر پرفکت مانی

امکان انتقال وجه به صورت اینترنتی و دیجیتال و بدون دردسر برای افراد مختلف (حتی افرادی که حساب پرفکت مانی ندارند.)
امکان پرداخت هزینه ها و خرید اینترنتی انواع کالا و خدمات از تمام سایت های معتبر خارجی
امکان تبدیل ووچر پرفکت مانی به پول نقد و عدم نیاز به حمل وجه نقد در مسافرت
امنیت بالای تراکنش ها به دلیل عدم نیاز به ارائه اطلاعات حساب
پرداخت در پذیرنده های پرفکت مانی بدون کارمزد

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

اگر بخواهید از سایت های خارجی یا فروشگاهی که نیاز به ارز خارجی برای خرید دارند، محصولی را سفارش دهید باید از ارزهایی مانند پرفکت مانی استفاده کنید. پرفکت مانی این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا به راحتی و بدون هیچ دردسری بتوانید از وب سایت های خارجی محصولی را خریداری کنید.

همانطور که در قسمت های بالاتر گفته شد ووچر پرفکت مانی نوعی کارت شارژ الکترونیکی که دارای تاریخ اعتبار است و به میزان مشخصی شارژ میشود. مزیت عمده خرید ووچر پرفکت مانی این است که هم کاربران پرفکت مانی که حساب کاربری دارند و هم کسانی که حساب پرفکت مانی ندارند می توانند از این کارت های شارژ استفاده کنند و به حساب خود و دیگران پول واریز کرده و یا برداشت کنند بدون هیچ کارمزدی.

یکی دیگر از نکات مثبت خرید ووچر پرفکت مانی از ارزی پی این است که شما نیاز به هیچ گونه احراز هویتی ندارید و فقط لازم است که مقدار ارز دیجیتالی که برای ووچر خود می خواهید، را وارد کنید و اگر توضیحاتی دارید، در کادر وارد کنید و سپس سفارش خود را ثبت کنید و پس از مدتی تمامی اطلاعات ووچر از قبیل کد های 10 و 16 رقمی، تاریخ ساخته شدن و غیره را نیز تحویل بگیرید و به واسطه آن به راحتی کار خود را انجام دهید.

منبع : ارزی پی https://arzipay.com/

شارژ حساب پی پال ارزی پی وریفای شده؛ واریز پول به حساب PayPal با چند کلیک!
شارژ حساب پی پال: حتما صاحبان حساب های PayPal در ایران، برای یک بار هم که شده این سوال برایشان پیش آمده است که «چگونه حساب پی پال خود را شارژ کنیم؟». قطعا افراد زیادی هستند در جهان که برای خرید و فروش اینترنتی، از درگاه های پیپال استفاده می کنند و برای استفاده مجدد از آن می بایست که اکانت خود را مجدد شارژ نمایند و به آن پول واریز کنند. وب سایت ارزی پی؛ به عنوان یک سامانه انجام خدمات ارزی و بین المللی، خدماتی از جمله: فروش و صدور پی پل وریفای شده، واریز پول به حساب پی پال، آموزش نحوه شارژ پی پل و… را انجام می دهد. تا شما به راحتی توسط انتقال وجه به حساب PayPal خود، مجدد آن را شارژ کنید و استفاده ببرید.

حساب پی پال چیست؟ چگونگی شارژ حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) یکی لز بزرگترین شرکت های پرداخت الکترونیکی در جهان است. درگاه پرداخت پی پال تبادلات ارزی را از طریق اینترنت ، در کمترین زمان ممکن، با سرعت بالا انجام میدهد تا کاربران در سرتاسر جهان بتوانند از خدمات این شرکت استفاده کنند. شما با استفاده از سیستم paypal توانایی این را دارید که با سیستم های قدیمی و سنتی پرداخت خداحافظی کنید. زیرا این سیستم توانایی این را دارد که شما بتوانید به راحتی چک و حوالات خود را از طریق این درگاه به مقصد مورد نظر، به صورت مجازی ارسال کنید. اگر بخواهیم به صورت خلاصه سیستم پی پال را برای شما توصیف کنیم، میتوانیم بگوییم که: سیستم پیپال؛ یکی از بزرگترین شرکت های پرداخت ارزی به شکل آنلاین، در دنیا میباشدکه شعب زیادی در سرتاسر جهان دارد. سیستم paypal یکی از بزرگترین سیستم های پرداخت آنلاین مالی در دنیا شناخته شده است. در قرن 21، پی پال در 190 کشور یا بازار دنیا فعالیت دارد و بیش از 232 میلیون حساب در آن وجود داد که بیش تز از 87 میلیون آنها فعال هستند و گردش مالی انجام میدهند. شرکت paypal به کاربران خود این اجازه را میدهد تا بتوانند به راحتی مبالغ خود را به 24 ارز مختلف تبدیل کنند، تا بتوانند کاربران مبالغ خود را واریز یا حتی نگهداری کنند.

آموزش شارژ کردن حساب پی پال؛ چگونه حساب پی پال خود را شارژ کنیم؟
پی پال بزرگ ترین درگاه واسط در میان خریداران و فروشندگان تمامی فروشگاه های اینترنتی در دنیا می باشد؛ که این درگاه الکترونیکی وابسته به شرکت ای بی و کشور ایالات متحده آمریکا می باشد. انجام تراکنش در بین حساب های پی پال کار بسیار ساده و راحتی می باشد. به طوری که تنها با وارد کردن ایمیل حساب پی پال، قادر به انجام تراکنش های مختلف بین المللی می باشید. برای انجام پرداخت ها و انتقال وجه ارزی در اکانت پی پال، تنها کافی است اقدام به شارژ اکانت پی پال خود کنید و برای این کار می توانید سفارش خود را در سایت ارزی پی ثبت کنید، تا در کمترین زمان ممکن و حداقل کارمزد، شارژ اکانت پی پل شما انجام شود.

نحوه شارژ اکانت پی پل؛ بهترین روش واریز پول به حساب PayPal
پس از آنکه افتتاح حساب پی پال خود را انجام داده اید، قطعا این سوال برای شما هم پیش می آید که چگونه اکانت پی پال خود را شارژ کنم؟ سایت ارزی پی، این بستر را برای کاربران فراهم کرده است تا کسانی که خرید پی پال خود را در ارزی پی انجام داده اند و تمایل دارند تا با حساب شخصی خود به خرید و فروش آنلاین بپردازند؛ به راحتی بتوانند حساب پی پال خود را شارژ کنند. ارزی پی، یک منبع قابل اطمینان برای انتقال پول به حساب پی پال می باشد و درخواست شارژ اکانت پی پل، شما را در سریع ترین زمان، بهترین قیمت و کمترین کارمزد انجام می دهد. همچنین می توانید حساب PayPal خود را به صورت دلار، یورو و یا پوند شارژ کنید.

خدمات انجام شده به کمک حساب پی پال:
تهیه کالای فیزیکی به شرط آنکه مقصد آن ایران نباشد.
شارژ پنل های مختلف مانند: com و onlinenic و …
ارسال و یا دریافت پول از دوستان و یا آشنایان در سراسر دنیا
خرید از سایت ebay
پرداخت در سایت های فریلنسری برای واگذاری پروژه های مختلف
با افزایش موجودی حساب پی پال خود می توانید پرداخت های ارزی مختلفی را مانند: خرید کالا، تهیه لایسنس نرم افزار، پرداخت هزینه های شرکت در کنفرانس ها، پرداخت حق عضویت در انجمن های موسسات خارجی مختلف و یا حتی ارسال پول برای دوستان و نزدیکان خود را با سرعت و امنیت بالایی انجام دهید.

انتقال وجه به PayPal؛ واریز پول به حساب خارجی پی پال
در صورتی که شما اکانت PayPal داشته باشید، نیاز به یک سورس یا منبع معتبر برای خرید و شارژ اکانت پی پل خواهید داشت که وابسته به ارز مورد نظر شما می باشد که به میزان دلخواه دلار یا یورو برای شما شارژ می کند. ارزی پی، یک منبع امن برای ارائه ی خدمات خرید و افزایش موجودی حساب پی پال با کمترین مقدار کارمزد می باشد. کارمزد خدمات شارژ حساب paypal، در این سایت بسیار کمتر از سایر سایت های دیگر می باشد و در مدت زمان کوتاهی خرید پی پال و انتقال حواله پی پال را برای شما فراهم می کند. ارز انتخابی بستگی به نظر شما دارد و به دلخواه خود می توانید مشخص کنید شارژ حساب شما بر اساس دلار و یا یورو می باشد.

پی پل یا همان (PayPal) از از معروف ترین و بزرگ ترین سرویس در نقل و انتقال الکترونیکی وجوه مختلف بانکی می باشد. پی پل بانک نیست و کاربران از حساب بانکی، کارت شارژ اعتباری خود به واسطه پی پال می توانند به نقل و انتقال وجوه و یا خرید خود بپردازند. شرکت ارزی پی قوانین و مقررات سختی را برای حفظ امنیت حساب ها و پرداخت های اینترنتی خود فراهم کرده است.

خرید شارژ پی پال با بهترین قیمت
شارژ پی پال و ارائه خدمات مربوط به paypal، به صورت تضمینی امن و با بهترین کیفیت کار چندان ساده ای نمی باشد. ارزی پی با در نظر گرفتن تجربه خود در زمینه خرید با پی پال، افتتاح حساب پی پال و شارژ حساب پی پال و آشنایی با مشکلات احتمالی که به واسطه استفاده از حساب پی پال ممکن می باشد برای ایرانیان ایجاد کرده است.

شارژ اکانت پی پال به چند روش امکان پذیر می باشد. ارسال پول با پی پال یا Paypal Send Money نام دیگر این خدمات می باشد. یک روش راحت برای اتصال کارت بانکی به اکانت پی پال و پرداخت با منبع کارت بانکی می باشد. روش دیگر کسب درآمد ارزی از سایت های خارجی و دریافت از طریق حساب پی پال می باشد. در روش آخر شما به مقدار مبلغی که نیاز دارید حساب خود و یا شخص دیگری که قصد دریافت خدمات را از آن دارید، شارژ می کنید. برای شارژ اکانت خارجی پی پال می توانید از خدمات ارائه شده سایت ارزی پی استفاده کنید.

خرید با PayPal از سایر وبسایت های خارجی
ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که به ندرت نیاز به پرداخت با پی پال داشته باشید و افتتاح حساب PayPal از نظر شما انتخاب ضروری نباشد. اما اگر به صورت اتفاقی چنین موقعیتی پیش بیاید و شما قصد داشته باشید از یک وبسایت خارجی خرید کنید سایت ارزی پی می تواند در سریع ترین زمان ممکن این کار را به روش قابل اطمینانی برایتان انجام دهد.

این گزینه برای وبمسترهایی که قصد تست محصولی را دارند و یا افرادی که به ندرت کالایی را از فروشگاه های خارجی تهیه می کنند یا می خواهند وجهی را انتقال دهند گزینه ای بسیار کاربردی و ساده می باشد. در روند ثبت سفارش برای خرید از PayPal تنها کافی است تا فرم درخواست سفارش خود را به صورت آنلاین پر کنید و مشخصات محصول و یا خدمات درخواستی خود را برای کارشناسان سایت ارزی پی ارسال کنید.

خرید شارژ پی پال؛ افزایش موجودی پی پال با بیت کوین
اگر خرید اکانت پی پال خود را انجام داده اید، اما امکان شارژ کردن و یا افزایش موجودی آن را ندارید؛ با استفاده از خدمات سایت ارزی می توانید حساب پی پال خود را به هر میزان که نیاز دارید شارژ کنید و کالاهای مورد نظر خود را از سایت های مختلف خارجی و یا ایرانی خریداری کنید. شما می توانید پس از ثبت نام در فرم مربوط به حساب پیپال معادل مبلغ دلار و یورو درخواستی خود را به تومان توسط کارت های عضو شتاب پرداخت کنید؛ تا حساب شما در کمترین زمان ممکن به میزان مبلغ درخواستی شارژ شود.

نحوه دریافت پول از PayPal در سایت ارزی پی
سایت ارزی پی یکی از بهترین سایت های مورد اعتماد در زمینه خرید و فروش پی پال می باشد. همچنین این سایت تلاش کرده است تا با ارائه بهترین خدمات در زمینه استفاده از حساب پی پال رضایت بسیاری از کاربران خود را بدست آورد. شما می توانید برای شارژ حساب پی پال با بیت کوین و یا انتقال پول از پی پال به ایران در سایت ارزی پی اقدام کنید. هدف این سایت بر این اساس قرار گرفته است تا تمامی کاربران نیازهای خود را در زمینه شارژ اکانت پی پال برطرف کنند.

سوالات مرتبط در رابطه با نحوه شارژ کردن پی پال
چند نوع حساب پی پال وجود دارد؟ دو نوع اکانت پی پال وجود دارد که کاربران با توجه به نیاز خود می‌توانند آن را داشته باشند. حساب Personal و حساب Business. حساب پرسونال برای آن دسته از افرادی هست که قصد تراکنش با تعداد بالا را ندارند و بیشتر قصد پرداخت آنلاین و خرید از فروشگاه‌های اینترنتی را دارند. اما حساب بیزنس برای آن دسته از افرادی هست که قصد تراکنش تعداد بالا را دارند و از سایت های فریلنسر و بروکر ها قصد دریافت درآمد خود را دارند.

چه نوع حساب پی پالی توسط سایت ارزی‌پی شارژ می‌شود؟ هر دو نوع حساب (Personal و Business) توسط سایت ارزی‌پی شارژ میشوند اما حتما حساب پی پال کاربر باید وریفای شده باشد، در غیر این صورت حساب پی پال کاربر شارژ نخواهد شد.

حساب وریفای شده چه نوع حسابی میباشد؟ حساب پی پال وریفای شده حسابی است که تمامی موارد احراز هویت از طرف پی پال تایید شده باشد. این موارد شامل تایید پاسپورت، شماره همراه، ایمیل، آدرس و یک حساب بانکی یا کارت بانکی (ویزاکارت یا مستر کارت) می‌باشد.

حداقل تعداد شارژ حساب پی پال توسط ارزی‌پی چقدر است؟ حداقل تعداد شارژ حساب پی پال 20 دلار می‌باشد.

حداقل تعداد پرداخت آنلاین با پی پال چقدر است؟ حداقل مقداری که امکان پرداخت آن با پی پال در سایت ما وجود دارد، 50 دلار می‌باشد.

افتتاح حساب پی پال: امروزه بسیاری از پرداخت ها در جهان اینترنتی شده است و بسیاری از افراد، از روش های مختلف، پرداخت های خود را به صورت اینترنتی، دیجیتال یا در کل، بدون پول نقد انجام می دهند. از کارت های اعتباری گرفته تا بلیط کارت ها. حتی پرداخت های اینترنتی که زندگی ما را چندین قدم جلو انداخته و باعث شده که بسیاری از افراد خرید های خود را به صورت اینترنتی و سایت های مختلف انجام دهند و کارشان بسیار راحت تر شده.

در پرداخت های داخلی و در سطح کشور، هیچ مشکل بزرگی وجود ندارد و بیشتر افراد این کار را به راحتی انجام می دهند. اما در پرداخت های بین المللی برای همه افراد در همه کشور ها مشکل پیش می آید. این موضوع که شما مجبور هستید پول را به واحد پولی کشور دیگر تبدیل کنید و سپس آن را از راهی، به شخص دوم برسانید.

در چند دهه یکی از سیستم هایی که در سراسر دنیا درست شده تا این مشکل را حل کند، سیستم های انتقال ارز بین المللی یا کیف پول های دیجیتال هستند. از بین سیستم های انتقال ارز می توان به پی پال، وسترن یونیون، وب مانی یا غیره و در بین کیف پول و ارز های دیجیتال نیز می توان بیت کوین را نام برد. در ادامه مطلب افتتاح حساب پی پال در وب سایت پرداخت خدمات ارزی ارزی پی، قصد داریم تا با بهترین و بزرگترین سیستم انتقال ارز دیجیتال در جهان آشنا شویم.

ارزی پی، افتتاح حساب پی پال
پی پال چیست؟ بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیکی در جهان را بهتر بشناسید!

پی پال یکی از شناخته شده ترین انواع سیستم های انتقال ارز بین المللی است که در بین تمامی این سیستم ها رتبه اول را دارد و با بیشترین کاربر و بالاترین امنیت، یکی از محبوب ترین آنهاست. پی پال به نقل از ویکی پدیا:

پِی‌پل (به انگلیسی: PayPal) یا پِی‌پال یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی آن فعالیت می‌کند. سامانه پی‌پال پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و به صورت آنی ممکن می‌سازد و جایگزین مناسبی برای شیوه‌های سنتی نقل و انتقال وجه نقد همانند چک و حواله پولی است. پی‌پل یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت الکترونیکی در سرتاسر جهان است. پی‌پل در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد و عرضه اولیه سهام این شرکت در سال ۲۰۰۲ اتفاق افتاد.

پی پال در اصل در سال 1998 تاسیس شد اما در سال های ابتدایی خیلی معروف نبود و کسی به این سیستم اعتماد نداشت. اما پس از اینکه شرکت ای بی (E-bay) این سیستم انتقال ارز را خریداری کرد و روی آن سرمایه گذاری کرد، این شرکت به بزرگترین کیف پول دیجیتال در جهان تبدیل شد.

امروزه پی پال به یکی از پیشنهادات اصلی در سایت های معتبر دنیا برای پرداخت اینترنتی است و بسیاری از افراد، از این سیستم برای پرداخت های اینترنتی یا انتقال پول به حساب یک دیگر استفاده می کنند. در ادامه بیشتر با پی پال و قابلیت ها و مزایای آن آشنا می شویم.

مزایای باز کردن حساب در پی پال؛ چرا باید اکانت پی چال بسازیم؟

سادگی

سیستم انتقال ارزی پی پال یکی از بهترین سیستم های انتقال ارز در جهان است. محیط کاربری پی پال بسیار کاربر پسند و آسان است و این یکی از ویژگی های پی پال می باشد. برای راه اندازی و افتتاح حساب پی پال نیازی به استخدام یک فرد کاربلد ندارید و فقط لازم است که یک کردیت کارت معتبر داشته باشید. در صورتی که کردیت کارت را دارید، می توانید به راحتی، حساب خود را به واسطه محیط زیبا و ساده پی پال، باز کنید.

تراکنش های ثبت شده

شما می توانید به سادگی، تراکنش های ثبت شده خود در گذشته را بررسی کنید. این قابلیت به شما کمک می کند تا بتوانید حتی در صورتی که یادتان رفت، اطلاعات مهم مربوط به تراکنش های قبلی خود را به دست بیاورید.

ایجاد اکانت پی پال
امکان استفاده از موبایل

به جز نسخه اینترنتی و نسخه دسکتاپ، اپلیکیشن پی پال نیز طراحی شده تا کار بسیاری از افراد را راحت کند. شما می توانید به واسطه اپلیکیشن پی پال، در هر کجا، هر زمان و به راحتی هر چه تمام تر، وجه مورد نظرتان را برای افراد انتقال دهید.

انتقال وجه رایگان به دوستان و خانواده

پی پال در ازای خدماتی که ارائه می دهد، کارمزد می گیرد که در ادامه بحث بیشتر با کارمزد های آن آشنا می شویم ولی نکته جالب اینحاست که وقتی برای دوستان و خانواده خود انتقال وجه می کنید، کارمزدی حساب نمی شود و انتقال وجه به صورت رایگان انجام می گیرد.

برخی دیگر از مزایای استفده از پی پال عبارتند از:
خرید از تمامی سایت های خارجی
ایجاد حساب در بزرگ ترین سایت های بین المللی
بهترین راه برای نقل و انتقالات مالی
ارسال و دریافت پول به سایر حساب های پی پال

آیا پی پال مشکلاتی هم دارد؟

دریافت کارمزد: بسیاری از سیستم های انتقال ارز، مخصوصا سیستم هایی که ارز های داخلی را انتقال می دهند، کارمزد می گیرند ولی این مقدار بسیار کم است. اما پی پال 2.9 درصد از وجه انتقال یافته را به همراه 0.30 دلار کارمزد دریافت می کند. این موضوع را نمی توان یک عیب به کار برد ولی مقدار بالای آن را یک نقص به حساب می آید.
مسدود کردن حساب ها: پی پال این قابلیت را دارد که بدون هیچ دلیل یا حتی بدون هیچ هشداری، حساب شما را مسدود کند یا ببندد که این می تواند برای بیزنس ها مضر باشد.
فیلتر بودن در ایران: یکی از بزرگترین عیب های سیستم ارز دیجیتال پی پال، این است که از آنجایی که در آمریکا تاسیس شده و باید طبق قوانین آمریکا به کار خود ادامه دهد، مجبور است که ایران را تحریم کند و این کار با این سیستم بزرگ در ایران را کمی سخت می کند.

حساب پی پال وریفای شده از آمریکا
انواع حساب پی پل

حساب های پرسونال (Personal)

این نوع از حساب های پی پال، پایین ترین حساب به شما می رود. همانطور که از نام این حساب ها پیداست، از آنها برای افراد حقیقی استفاده می شود تا بتوانند خدمات مورد نظری که دارند را با پی پال انجام دهند. از حساب های شخصی یا پرسونال معمولا برای حساب هایی استفاده می شود که نرخ گردش های مالی آن پایین است. نکته دیگر اینکه این حساب ها به برحی از امکانات دسترسی ندارند.

حساب های پریمیر (Premier)

این نوع از حساب ها نیز برای افراد حقیقی استفاده می شود تا بتوانند انتقال وجه را به راحتی انجام دهند. تفاوت این نوع از اکانت پی پال با مدل پرسونال این است که افراد با گردش مالی بالا می توانند حساب خود را به صورت Premier بسازند و از قابلیت های زیادی مانند دریافت کارت اعتباری پی پال، کارت بانکی یا حتی مثل سبد خرید و گزارش پرداخت را نیز دارند.

حساب های بیزینس (Business)

این نوع از اکانت های پی پال، فقط مخصوص شرکت ها، کارخانه ها یا در کل افراد حقوقی است که باید به این شکل ساخته شوند. برای درست کردن یک وب سایت فروشگاهی نیز به جساب های بیزینس نیاز دارید تا بتوانید کسب درآمد راحت تری داشته باشید.

کارمزد PayPal چقدر است؟

همانطور که گفته شد، پی پال و و تقریبا تمام سیستم های انتقال ارز دیجیتال یا بین المللی، برای انتقال وجه، مبلغی را به عنوان کارمزد دریافت می کنند تا به این طریق، کسب درآمد داشته باشند. توضیح دادیم که کارمزد های شرکت پی پال به این شکل است که شما باید 2.9 درصد یا به عبارتی 3% از وجه مورد نظر خود را کارمزد بدهید و به همراه آن 0.30 دلار یا به عبارتی 30 سنت نیز برای کارمزد بپردازید. کارمزد های پی پال نیز، انواع مختلفی دارند. انواع کارمزد های حساب های پی پال عبارت اند از:

کارمزد برای انتقال وجه
کارمزد برای دریافت وجه
کارمزد هنگام خرید آنلاین

ووچر پرفکت مانی چیست؟ (آشنایی با معتبر ترین کارت شارژ پرفکت مانی)

ارزی پی؛ خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام: ووچر در واقع یک سیستم پرداخت بین المللی است که به صورت یک تراکنش مالی انجام می شود. برای درک شما کمی ساده تر آن را توضیح می دهم. تصور کنید برای شارژ کردن یک سیم کارت اعتباری دو راه دارید؛ راه اول اینکه یک حساب جداگانه برای آن باز کنید و هر بار سیم کار خود را از طریق این حساب پرداخت کنید یا اینکه هر بار شارژ پولی سیم کارت شما تمام شد، یک شارژ برای آن بخرید و کد یک بار مصرف شارژ را استفاده کرده و سیم کارت خود را شارژ کنید.

این تفاوت باز کردن یک حساب پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی است. ووچر پرفکت مانی در اصل ارسال یک حواله برای شخصی است که به صورت یک کد یک بار مصرف انجام می شود. در واقع ووچر پرفکت مانی، روشی است که شما تراکنش های مالی خود را در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه و کارمزد، انجام دهید. ووچر پرفکت مانی را باید مثل یک کارت شارژ تهیه کنید و تفاوتش آن این است که ووچر، فیزیکی نیست. ووچر فقط یک کد است که باید در انتقال ارز خود از آن استفاده کنید تا انتقال ارز یا پراخت اینترنتی شما انجام شود و کار خود را به سادگی جلو ببرید.

روی هر ووچر پرفکت مانی، یک شماره 10 رقمی، یک شماره 16 رقمی و مقدار و تاریخ ایجاد وجود دارد و ثبت شده است. برای خرید کردن یا انتقال ارز از طریق ووچر، شما فقط باید شماره 10 رقمی و کد فعالسازی 16 رقمی را داشته باشید تا بتوانید عملیات را به راحتی انجام دهید.

ساخت اکانت ووچر پرفکت مانی؛ چطور یک ووچر برای خود بسازیم؟

علاوه بر امکان خرید با ووچر پرفکت مانی، هر کاربر پرفکت مانی می تواند در حساب کاربری خود، به میزان دلخواه ووچر بسازد یا ووچر های خریداری شده را در آن وارد کند و حساب پرفکت مانی خود را شارژ کند. پس اگر شما یک حساب پرفکت مانی دارید و قصد دارید که یک یا چند ووچر برای خود بسازید و از آنها استفاده کنید. نقطه برتر این ووچر ها نیز نسبت به سیستم سنتی این است که زمان بسیار کوتاه تری برای فعال سازی نیاز دارد و نقد کردن آن نیز بسیار راحت تر است.

اگر هم شما اکانت یا حساب پرفکت مانی ندارید و قصد هم ندارید که یک حساب پرفکت مانی برای خود بسازید، می توانید ووچر پرفکت مانی را از وب سایت ارزی پی بخرید و ووچر را به طور کامل در دسترس داشته باشید و از آن به راحتی استفاده کنید و خرید اینترنتی خود از سایت های خارجی را انجام دهید یا مقدار مورد نظر خود را برای شخصی حواله کنید.

یکی از خدماتی که شما می توانید در سایت ارزی پی دریافت کنید، خرید ووچر های پرفکت مانی است. شما می توانید در ابتدا یا انتهای این صفحه، با لینک خاصی که برای شما در نظر گرفته شده، وارد بخشی شوید و برای خود ووچر پرفکت مانی بخرید.

کاربرد های ووچر پرفکت مانی

خرید اینترنتی از سایت های معتبر خارجی یا انتقال ارز و پول برای افراد در خارج کشور، از کار هایی است که بسیاری از ما ممکن است روزی به آن نیاز پیدا کنیم و باید این کار را طوری انجام دهیم. بسیاری از افراد ترجیح می دهند که یک کیف پول دیجیتال برای خود تهیه کنند اما بسیاری از افراد نیز علاقه ندارند که یک کیف پول دیجیتال داشته باشند یا حتی به آن نیازی ندارند و فقط نیاز دارند برای یک بار این انتقال را انجام دهند.

برای دسته دوم، ووچر های مختلف مثل ووچر های پرفکت مانی، بهترین راه حل است. شما می توانید با ووچر پرفکت مانی، بدون ثبت نام پول برای کسی در خارج از کشور بفرستید یا خرید اینترنتی خود را به راحتی انجام دهید. در کل شما می توانید به واسطه ووچر پرفکت مانی، کار های زیر را انجام دهید.

ارسال پول برای هر کسی در تمام جهان
پرداخت آنلاین برای خرید اینترنتی کالا یا خدمات مختلف به شکل مطمئن و امن
همچنین می توانید E-Voucher را به هر ارز دیجیتالی که دوست دارید تبدیل کنید.

مزیت داشتن کارت شارژ پرفکت مانی

در صورت داشتن حساب پرفکت مانی، باز هم ووچر های پرفکت مانی، به کار شما می آیند و می توانید به واسطه آنها برای اشخاصی که پرفکت مانی ندارند، پول بفرستید. یکی از خوبی های داشتن کارت شارژ پرفکت مانی یا به اصطلاح، یک حساب پرفکت مانی این است که می توانید تا بی نهایت، ووچر برای خود درست کنید و یا حتی در ازای گرفتن پول از افراد دیگر برای آنها ووچر پرفکت مانی بگیرید.

خرید ووچر پرفکت مانی با شارژ خودکار

دارندگان حساب های مختلف Perfect Money همچنین می توانند نوعی از ووچر ها را خریداری کنند و بسازند که خود به خود و در بازه های زمانی که معلوم می شود، شارژ شود. همانمقدار پولی که می خواهید از اکانت پرفکت مانی شما کسر می شود و به طور خودکار ووچر شما را شارژ می کنید. شما می توانید به این روش، کار های بسیار زیادی را انجام دهید.

برای مثال شما قرار است که نوعی قسط را بپردازید. شما می توانید با ساختن یک ووچر پرفکت مانی با شارژ خودکار یا خرید یک ووچر PM شارژ شونده، به طور ماهانه به حساب پرفکت مانی بریزید و ووچر شما به طور خودکار شارژ می شود. شارژ خودکار ووچر پرفکت مانی نیز در شرایط اینچنینی به کمک شما می آیند. شما این گونه از ووچر های پرفکت مانی را نیز می توانید از وب سایت ارزی پی خریداری کنید.

خرید کارت شارژ پرفکت مانی

یکی از خدمات پرمخاطب پرفکت مانی استفاده و صدور ووچر می باشد. ووچر الکترونیکی در حقیقت مانند کارت هدیه و یا کارت شارژ است که با مبلغی مشخص ساخته میشود و کاربران می توانند با وارد کردن کدهای آن، پرداخت های خود را انجام دهند. همچنین می توانید به راحتی و بدون نیاز به ایجاد حساب در پرفکت مانی، از سایت های مختلف خارجی خرید کنید و به پرداخت های اینترنتی یا نقد کردن آن بپردازید.

امکان انتقال پول به هر کسی در هر کجای دنیا، پرداخت آنلاین مبلغ سفارش به صورت امن و امکان نقد کردن آنی ووچرها در صرافی های تمام دنیا باعث شده است تا ووچرهای پرفکت مانی به ابزاری محبوب در میان افراد مبدل میشود.

اگر قصد خرید اینترنتی دارید اما نمی خواهید برای آن حساب پرفکت مانی درست کنید می توانید ووچر بخرید و پرداخت خود را به وسیله آن انجام دهید. اگر در مسافرت های بین المللی خود تمایلی به حمل پول نقد ندارید تنها کافی است با استفاده از خدمات ارزی پی پول خود را تبدیل به ووچر کنید. ووچر در بسیاری از صرافی ها در سراسر دنیا نقد میشود.

مزایای استفاده از ووچر پرفکت مانی

امکان انتقال وجه به صورت اینترنتی و دیجیتال و بدون دردسر برای افراد مختلف (حتی افرادی که حساب پرفکت مانی ندارند.)
امکان پرداخت هزینه ها و خرید اینترنتی انواع کالا و خدمات از تمام سایت های معتبر خارجی
امکان تبدیل ووچر پرفکت مانی به پول نقد و عدم نیاز به حمل وجه نقد در مسافرت
امنیت بالای تراکنش ها به دلیل عدم نیاز به ارائه اطلاعات حساب
پرداخت در پذیرنده های پرفکت مانی بدون کارمزد

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

اگر بخواهید از سایت های خارجی یا فروشگاهی که نیاز به ارز خارجی برای خرید دارند، محصولی را سفارش دهید باید از ارزهایی مانند پرفکت مانی استفاده کنید. پرفکت مانی این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا به راحتی و بدون هیچ دردسری بتوانید از وب سایت های خارجی محصولی را خریداری کنید.

همانطور که در قسمت های بالاتر گفته شد ووچر پرفکت مانی نوعی کارت شارژ الکترونیکی که دارای تاریخ اعتبار است و به میزان مشخصی شارژ میشود. مزیت عمده خرید ووچر پرفکت مانی این است که هم کاربران پرفکت مانی که حساب کاربری دارند و هم کسانی که حساب پرفکت مانی ندارند می توانند از این کارت های شارژ استفاده کنند و به حساب خود و دیگران پول واریز کرده و یا برداشت کنند بدون هیچ کارمزدی.

یکی دیگر از نکات مثبت خرید ووچر پرفکت مانی از ارزی پی این است که شما نیاز به هیچ گونه احراز هویتی ندارید و فقط لازم است که مقدار ارز دیجیتالی که برای ووچر خود می خواهید، را وارد کنید و اگر توضیحاتی دارید، در کادر وارد کنید و سپس سفارش خود را ثبت کنید و پس از مدتی تمامی اطلاعات ووچر از قبیل کد های 10 و 16 رقمی، تاریخ ساخته شدن و غیره را نیز تحویل بگیرید و به واسطه آن به راحتی کار خود را انجام دهید.

منبع : ارزی پی https://arzipay.com/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 114
  • بازدید سال : 582
  • بازدید کلی : 5113
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه